OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NA PRZEPROWADZENIE PRODUKCJI KONTRAKTOWEJ MASY KOSMETYCZNEJ ORAZ KONFEKCJONOWANIE DO OPAKOWAŃ HANDLOWYCH
W RAMACH OPRACOWANIA INNOWACYJNEJ LINII KOSMETYKÓW Z ZASTOSOWANIEM BAKTERII PROBIOTYCZNYCH IZOLOWANYCH Z MLEKA LUDZKIEGO I BIOMASY ARTHROSPIRA PLATENSIS (SPIRULINY) NA RZECZ ZAMAWIAJĄCEGO: CDC POLAND SPÓŁKA Z O. O.
Niniejsze zamówienie będzie wykonywane w ramach projektu pod nazwą: „OPRACOWANIE INNOWACYJNEJ LINII KOSMETYKÓW Z ZASTOSOWANIEM BAKTERII PROBIOTYCZNYCH IZOLOWANYCH Z MLEKA LUDZKIEGO I BIOMASY ARTHROSPIRA PLATENSIS (SPIRULINY)” realizowanego przez Zamawiającego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INTELIGENTNY ROZWÓJ, Konkursu nr 2 „Szybka Ścieżka” w ramach Poddziałania 1.1.1.
Zamawiający
CDC POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
adres: ulica Zagnańska 153, 25 - 563 Kielce
Telefon: 504 162 852
- Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone w trybie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych. Postępowanie odbywa się w oparciu o przepisy ustawy 23 kwietnia 1964 roku, Kodeks Cywilny w trybie przetargu nieograniczonego ofertowego, przy uwzględnieniu wyboru Wykonawcy w oparciu o najbardziej korzystną ekonomicznie i jakościowo ofertę, z uwzględnieniem zasady konkurencyjności oraz z uwzględnieniem zapewnienia wykonania przez Oferentów wymogów stawianych przez Zamawiającego.
III. Opis przedmiotu zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie produkcji kontraktowej masy kosmetycznej oraz konfekcjonowanie do opakowań handlowych w ramach opracowania innowacyjnej linii kosmetyków z zastosowaniem bakterii probiotycznych izolowanych z mleka ludzkiego i biomasy arthrospira platensis (spiruliny) na rzecz Zamawiającego: CDC Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia.
- Kody cpv:
24950000-8 Specjalistyczne produkty chemiczne
79921000-6 Usługi pakowania zbiorczego
79920000-9 Pakowanie i inne usługi
- Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia i inne warunki konieczne do spełnienia, zawiera SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
- Terminy realizacji dostaw, zasady wynagrodzenia i inne istotne warunki zawiera niniejsze OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI.
- Załącznikiem do ogłoszenia są:
- Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ),
- Wzór Umowy,
- Wzór oświadczenia Wykonawcy, Oferenta o zaakceptowaniu w całości i bez zastrzeżeń warunków Ogłoszenia, Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wzoru Umowy i pozostałych załączników,
- Wzór oświadczenia, że Wykonawca, Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia.
- Wzór oświadczenia, o braku powiązań pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oraz zgodność zamówienia
z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Termin wykonania zamówienia
Wymagany termin wykonania całości zamówienia: do dnia 7 grudnia 2022 roku.
- Warunki udziału w postępowaniu
- Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
- posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych zamówieniem,
- posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia,
- znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, będące częścią oferty,
- podpisać i złożyć oświadczenia o których mowa w ogłoszeniu.
- Ocena spełnienia wymaganych warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca:
- Wypełnia i podpisuje formularz ofertowy;
- Składa oświadczenia będące załącznikami do niniejszego ogłoszenia;
- Składa dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych;
- W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Oferent złoży stosowne oświadczenie, będące załącznikiem do ogłoszenia. - W celu potwierdzenia, że nie zachodzą powiązania osobowe lub kapitałowe pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, będące załacznikiem do ogłoszenia.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty
- Zawartość oferty:
1) Kompletna oferta musi zawierać:
- Dokumenty wymienione w ogłoszeniu,
- Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia,
- Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści
z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty. - Wyżej wymienione w treści ogłoszenia dokumenty mogą być złożone
w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę /osoby/ uprawnioną do podpisania oferty.
- Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści
- Wymagania podstawowe:
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi obejmować wykonanie całego przedmiotu zamówienia określonego w ogłoszeniu, nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach zamówienia. Dopuszcza się wskazanie przez Wykonawcę podwykonawców dla wykonania określonych zakresów objętych zamówieniem. Dopuszczenie podwykonawców do wykonania zamówień nastąpi na zasadach określonych
w Umowie. - Ofertę należy przygotować ściśle według wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji,
- Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Forma oferty
- Oferta musi mieć formę pisemną. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia, musi zostać sporządzony w języku polskim i podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Stosowne wypełnienia we wzorach dokumentów stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia i wchodzących następnie w skład oferty mogą być dokonane komputerowo, maszynowo lub ręcznie.
- Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia powinny mieć formę wydruku komputerowego lub maszynopisu.
- Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
- Wszystkie zapisane strony oferty powinny być ponumerowane. Strony te powinny być parafowane przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę zgodnie z treścią dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa. Strony zawierające informacje niewymagane przez Zamawiającego (np.: prospekty reklamowe
o firmie, jej działalności, itp.) nie muszą być numerowane i parafowane. - Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii.
- Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia powinny być złożone w formie oryginału.
- Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
- Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Wykonawca może zastrzec w ofercie, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa,
Pożądane przez Zamawiającego jest by dokumenty zawierające tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy zamieścili w oddzielnej kopercie oznaczonej „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”
VIII. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
- Każdy Wykonawca, Oferent ma prawo zwrócić się do Zamawiającego
o wyjaśnienie poszczególnych warunków ogłoszenia. Pytania Wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: CDC POLAND Spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością, ulica Zagnańska 153, 25 - 563 Kielce,
lub mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Wszystkie pytania dotyczące treści ogłoszenia mogą być składane do dnia 13 listopada 2022 roku (decyduje data wpływu do siedziby Zamawiającego). Odpowiedzi na pytania zostaną udzielone w ciągu 2 dni roboczych od dnia ich wpływu.
- W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia przekazywane będą za pomocą maila, a oryginał dokumentu niezwłocznie dosłany pocztą. Strona, która otrzymuje dokumenty lub informacje mailem zobowiązana jest na wezwanie strony przekazującej dokument do niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
- Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktowania się
z Wykonawcami: Katarzyna Nogal-Nowak, adres korespondencyjny: CDC POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ulica Zagnańska 153, 25 - 563 Kielce, tel. 504 162 852, mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Miejsce i sposób złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kielcach, ul. Zagnańska 153, 25 - 563 Kielce w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 16 listopada 2022 roku do godz. 15.00. O dochowaniu terminu decyduje data rzeczywistego doręczenia oferty w podanym terminie.
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed przypadkowym otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
CDC POLAND Sp. z o.o.
ulica Zagnańska 153, 25-563 Kielce
Przetarg nieograniczony ofertowy
na przeprowadzenie produkcji kontraktowej masy kosmetycznej
oraz konfekcjonowanie do opakowań handlowych w ramach opracowania innowacyjnej linii kosmetyków z zastosowaniem bakterii probiotycznych izolowanych z mleka ludzkiego i biomasy arthrospira platensis (spiruliny)”.
Nie otwierać do dnia 16 listopada 2022, do godz. 1600
- Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
- Miejsce i termin otwarcia ofert oraz wybór oferty.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Kielcach, ul. Zagnańska 153
w dniu: 16 listopada 2022 o godz. 1600.
Przy otwarciu ofert mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy złożyli swą ofertę
w terminie.
Po otwarciu ofert, zostanie przez Zamawiającego podana cena całości zamówienia oraz nazwa Oferenta w odniesieniu do każdej z ofert.
- Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, po zweryfikowaniu przedstawionych ofert pod względem merytorycznym i formalnym oraz pod względem ich kompletności, nie późnej niż do dnia 16 listopada 2022, do godz. 1800 tj. do czasu zakończenia prac Komisji Przetargowej nad wyborem oferty najkorzystniejszej.
- Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do unieważnienia niniejszego postępowania przetargowego w każdym czasie bez podania przyczyny, nie później niż do dnia podpisania umowy.
- Opis sposobu obliczania ceny:
- Podana w ofercie cena musi być wyrażona w złotych polskich. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej
z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie ewentulne podatki i inne nalezności uboczne. - Ceną oferty jest kwota wymieniona w Formularzu Ofertowym.
- Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały we wzorze umowy.
XII. Kryteria oceny ofert
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
- zostaną złożone przez Wykonawców nie wykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
- nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego z przyczyn formalnych.
- Oferty zostaną ocenione przez Komisję Przetargową powołaną przez Zamawiającego do oceny formalnej i merytorycznej złozonych ofert w skład powołanej Komisji wchodzą nastepujące osoby:
- Robert Frańczak - Przewodniczący Komisji,
- Katarzyna Nogal-Nowak - Członek Komisji.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawijącego w oparciu o następujące ktyterium
i jego znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena za dostawę danego pakietu |
100 % |
- a) Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktó Pozostałym ofertom, wypełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
- b) Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą.
- c) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Komisja Przetargowa spośród tych ofert wybierze ofertę najkorzystnijszą w oparciu o inne kryteria lub też w drodze negocjacji z tymi Oferentami.
XIII. Informacja o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione przez Wykonawcę w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
- Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego, nie wcześniej jednak, niż po zakończonym ewentualnym postępowaniu odwoławczym, z uwzględnieniem postanowień projektu Umowy.
- W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana, przedstawił w niej nieprawdziwe dane lub będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z ogłoszenia, Zamawiający ofertę odrzuci i:
- może wybrać inną ofertę spełniającą kryteria nie podlegającą odrzuceniu, która była kolejną w rankingu, po ofercie odrzuconej,
- może postępowanie unieważnić.
XIV. Środki ochrony prawnej
- Informacje ogólne.
Oferentom, których oferty zostały odrzucone, przysługują następujące środki odwoławcze:
- Odwołanie do Komisji Przetargowej z wnioskiem o ponowne przeanalizowanie złożonej przez Wykonawcę oferty.
Odwołanie musi mieć formę pisemną w jezyku polskim. Odwołanie składa się na adres ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, z dopiskiem „Odwołanie do Komisji Przetargowej”, w terminie 2 dni roboczych od dnia powiadomienia Oferenta o wyniku postępowania przetargowego.
Po złożonym odwołaniu Komisja Przetargowa zobowiązana jest w terminie 2 dni roboczych od dnia wpłynięcia odwołania, przedmiotowe odwołanie rozpoznać
i zawiadomić o wyniku rozstrzygnięcia Oferenta wnoszącego odwołanie.
W przypadku uwzględnienia odwołania, Zamawiajacy może powtórzyć postępowanie przetargowe, lub też może zmienić decyzję co do wybranej oferty, jeśli będzie to wynikało z zaleceń Komisji Przetargowej.
W przypadku nieuwzględnienia odwołania, Oferentowi przysługuje zażalenie na czynności Komisji Przetargowej.
- Zażalenie na czynności Komisji Przetargowej przysługuje wyłącznie na nieuwzględnienie odwołania Wykonawcy, lub na odrzucenie odwołania z uwagi na uchybienie terminu.
Zażalenie na czynności Komisji wnosi się bezpośrednio do Zarządu Spółki CDC POLAND Sp. z o.o w terminie 2 dni roboczych od dnia doręczenia Wykonawcy, decyzji Komisji Przetargowej, na adres – ul. Zagnańska 153, 25-563 Kielce, z dopiskiem „Zażalenie na rozstrzygnięcie Komisji Przetragowej”
Zarząd Spółki rozpatruje złożone zażalenie na czynności Komisji.
Zarząd Spółki rozstrzyga o złożonym zażaleniu. W przypadku jego uwzględnienia zawiadamia niezwłocznie Komisję Przetargową oraz Zamawiającego o wyniku
i zaleceniach dalszego postepowania przetargowego.
W przypadku nieuwzględnienia zażalenia, Zarząd zawiadamia Oferenta o wyniku postepowania odwoławczwgo.
- Od decyzji Zarządu Spółki nie przysługują dalsze środki odwoławcze.
- Postanowienia końcowe.
- Specyfikacja Warunków Zamówienia, Wzór umowy oraz pozostałe dokumenty konieczne do złożenia oferty są do odbioru w siedzibie Spółki Zagnańska 153, 25-563 Kielce, od dnia 7 listopada 2022 roku w dni robocze poniedziałek – piątek,
w godzinach pomiędzy 8-15. Możliwe jest udostępnienie przez Zamawiającego wzorów dokumentów (Załączniki do ogłoszenia) w formie elektronicznej. - Niniejsze ogłoszenie wraz z załącznikami zostało opublikowane w dniu 7 listopada 2022 roku w Bazie Konkurencyjności oraz na stronie internetowej cdcpoland.pl
- Niniejsze ogłoszenie zawiera łącznie 7 ponumerowanych stron.
XVI. Wykaz załączników.
Załącznik nr 1 – Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz ze wzorem Formularza Ofertowego.
Załącznik nr 2 – Wzór umowy.
Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia Wykonawcy, Oferenta o zaakceptowaniu w całości i bez zastrzeżeń warunków Ogłoszenia, Specyfikacji Warunków Zamówienia, Wzoru Umowy i pozostałych załączników.
Załącznik nr 4 – Wzór oświadczenia Wykonawcy, Oferenta o sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań.
Zamawiający: 7 listopada 2022 r.
.......................................................................................................................................................................
Data, pieczęć, podpis